måndag 10 oktober 2011

Betong för hela ...


...slanten...
ja idag blir det betong för hela slanten...
just nu håller jag på att hitta på lite nytt till en julmarknad jag ska stå på i Landskrona...


...fick låna en bok av min mamma igår, kanon verkligen...
jag känner mej lite kräsen, men en del betong böcker gillar jag inte alls...
men denna kan jag rekomendera....


`Vattenblänk och Betong`
och hur mycket vackra och inspirerande bilder som hellst....


...det blev lite nya "silverfat" och en del värmeljusstakar....


...det vita lilla hjärtat är som jag gjort i lufttorkande lera...


...ledig i morgon och tänkte fortsätta då...
har lite nya idéer....

Ha en bra måndag...

8 kommentarer:

  1. Åh vad du inspirerar....... Så fina saker. Har du gjort värmeljuslyktan i plastmuggar? Jätte sött Jag håller också på i betong emellanåt.

    Kramar @nette

    SvaraRadera
  2. Så fint det blir!
    Är himla sugen på o testa att gjuta på ett fat, blir så fint tycker jag!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Verkar vara en perfekt bok för dig som är så duktig på att göra fina saker i betong!
    Kul med julmarknaden framöver.

    Ha en fin vecka!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Det boken ska jag försöka få tag på.
    Kram!

    SvaraRadera
  5. De blev riktigt fina Malin :)Du är så duktig gumman!
    Du kommer göra succé i Landskrona ;)

    Kramar <3

    SvaraRadera
  6. Så kul med julmarknad! Du gör så mycket fint! Snyggt med det lilla hjärtat och snöret på ljusstaken.

    Ha en skön kväll!
    Agneta

    SvaraRadera
  7. Så kul med julmarknad, önskar att jag hade bott närmre... Så att jag hade kunnat få se dina fina saker.

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  8. Du lyckas verkligen med dina bilder i bloggen. De är så mysiga. Blir faktiskt lite avundsjuk.
    Dina betongalster gillar jag. Gjuter lite själv, men har inte lyckats få till det riktigt. Men ..., övning ger färdighet, heter det ju.
    Ha en fortsatt fin vecka!

    SvaraRadera

Alltid lika glad för dina små ord...
Kram Malin♥